Hoboken, 23 juni 2022

Beste ouders en kinderen

Na een loopbaan van 32 jaar op Sint-Agnes- 19 als leerkracht en 13 als directeur- sluit ik dit hoofdstuk af. Ik ga een nieuwe uitdaging aan. Op 1 september 2022 word ik de nieuwe directeur van Sint-Ursula Lisp te Lier.

Graag wil ik jullie van harte bedanken voor de fijne samenwerking de afgelopen jaren en het vertrouwen dat jullie in me hadden. Ik hoop dat ik een klein steentje heb verlegd en dat ik hier en daar toch het verschil heb kunnen maken. Ik heb me erg gewaardeerd gevoeld.

Het schoolbestuur is de zoektocht naar een geschikte directeur inmiddels gestart. De vacature zal eerstdaags worden gepubliceerd. Als de nieuwe schoolleider gekend is, wordt u hiervan op de hoogte gebracht.

Afscheid nemen is moeilijk. Ik laat een fantastisch team achter en een warme school met prachtige kinderen. Sint-Agnes heeft een speciaal plekje in mijn hart, en dat zal altijd zo blijven.

Ik wens jullie een fijne zomervakantie, een goede start in het nieuwe schooljaar.

Het gaat jullie goed! En hopelijk tot ziens!

Liefs,

Juf Ilse- directeur