De kinderen van het vierde leerjaar zijn in oktober op uitstap geweest naar Antwerpen. In de voormiddag hebben we enkele belangrijke plekken gezien zoals het Steen, de Grote Markt en het wandelterras langs de Schelde.

Na de lunch bezochten we een tentoonstelling in het MAS. Daar genoten de kinderen van verschillende oude verhalen, legendes en prachtige liederen over Antwerpen. Het was een fantastische ervaring. Het leek alsof we in een sprookje vastzaten. Na een leuke, lange dag namen we de tram terug naar school. Een dag om nooit te vergeten!

Ook zin gekregen om deze tentoonstelling te bezoeken?  Meer info vind je op: Luister/MAS/Museum aan de Stroom (gratis voor kinderen – A-kaartkorting en gratis voor A-kaart met kansentarief).